Turizm marketinqi

Turizm və ya ekskursiyalar istirahət, əylənmək, görmək və turistləri bir ölkəyə və ya bir bölgəyə cəlb etmək məqsədi ilə görülən bütün iqtisadi, mədəni, texniki tədbirlərdir. Turizm yalnız insanların bir yerdən başqa yerə getmələri deyil, həm də mədəni, iqtisadi və sosial baxımdan əlaqələrin qurulmasının əsasını təşkil edir.

Turizm və ya ekskursiyalar istirahət, əylənmək, görmək və turistləri bir ölkəyə və ya bir bölgəyə cəlb etmək məqsədi ilə görülən bütün iqtisadi, mədəni, texniki tədbirlərdir. Turizm yalnız insanların bir yerdən başqa yerə getmələri deyil, həm də mədəni, iqtisadi və sosial baxımdan əlaqələrin qurulmasının əsasını təşkil edir. Turizm baxımından bütün ölkələr iki qrupa bölünür: turist tədarükçüsü olan dövlətlər (yəni turist göndərən ölkələr) və turist qəbul edən ölkələr.

Turist tədarükçüsü olan dövlətlər – ABŞ, Almaniya, Böyük Britaniya, Belçika, Danimarka və s.,

Turist qəbul edən dövlətlər- Fransa, ABŞ, İspaniya, İtaliya, Yunanıstan, Polşa, Türkiyə və s. aid edilə bilər.

Turizm marketinqin nə üçün lazımdır?

Dünyanın ən böyük sənaye sahələrindən biri olduğu üçün turizm sənayesi son dərəcə rəqabətlidir. Bu o deməkdir ki, müəssisələr rəqiblərdən kənar durmağın yollarını tapmalı, özlərini turistlərə ən yaxşı seçim kimi tanıtdıracaq üstünlükləri vurğulamalıdırlar. Marketinq bu məqsədə çatmaq üçün vacibdir. Ən yaxşı turizm marketinqi məsləhətlərinin çoxu müəssisələrə bənzərsiz bir satış nöqtəsi tapmağa və tanıtmağa kömək etməyə yönəlmişdir. Əlbəttə ki, marketoloqların ən son tendensiyaları diqqətdə saxlamaları da çox vacibdir ki, müxtəlif marketinq üsullarının qarışığından istifadə etmələri daha yaxşı seçimdir.

Turizm marketinqinin 4 effektiv üsulu:

Siz rəqiblərinizdən fərqlənmək, turizm sahəsindən biznesinizin gəlirlərini artırmaq və trendlərlə ayaqlaşıb biznesinizi daha da irəli aparmaq istəyəcəksiniz. Bunu nəzərə alaraq, aşağıda müştərilərin cəlb edilməsi, marka məlumatlılığının artırılması və iş nəticələrinin yaxşılaşdırılması üçün turizm marketinqinə dair 4 effektiv üsulu tapa bilərsiniz.

1.      İnfluencer marketinqi

           İnfluencer marketinqi, xidmətlərinizi və məhsullarınızı  kütlə tərəfindən tanıdılmasına şərait yaradan marketinq növüdür. İnfluencerlər tanınmış şəxslər, bloq yazanlar və ya tanınmış iş adamları ola bilər. Onlar müəyyən bir demokratik kütləyə təsir etmək imkanına sahibdirlər. Bunun nəticəsində  əgər sizin oteliniz varsa, orda çəkib paylaşdığı şəkil, restoranda yediyi yeməklə bağlı yazı daha çox insan tərəfindən sizin məkanınızın tanınmasına səbəb olacaq.

2.      Fərdiləşdirməyə üstünlük verin

             Müasir müştərilər fərdiləşdirilmə marketinqinin gəldiyi yerdən fərdi olaraq rəftar etmək istəyirlər. Əsas prinsip insanlara fərdi səviyyədə müraciət edən daha uyğun marketinq mesajları göndərməyə çalışmaqdır. Bu məsələn, fərdi e-poçt göndərmək, onlara bəyənə biləcəkləri bir məhsul göstərmək deməkdir. Effektiv olmaq üçün fərdiləşdirmə marketinqi istifadəçi məlumatlarını ələ keçirməyinizi və onlardan ağıllı istifadə etməyinizi tələb edir. Bu məlumatlar keçmiş sifarişlər və ya sosial mediada fəaliyyət ola bilər.

3.Virtual Reallıq texnologiyasından istifadə edin.

           Virtual reallıq texnologiyasının inkişafı turizm marketinqi üçün son dərəcə faydalıdır. Çünki VR insanların rəqəmsal olaraq real 3D mühitinə daşınmasına imkan verir. Bu, bir otelə virtual reallıq turu və s. təklif etmək imkanı verir. Əslində, virtual reallıq marketinqi, tamaşaçılara sizə təklif edə biləcəyinizə bənzər bir təcrübə təqdim etməkdən ibarətdir ki, onlar niyə sizi rəqib üzərində seçdiklərini görə bilsinlər. Bu, onları sifariş etmək, müəyyən bir təyinat yeri seçmək və ya müəyyən bir turizm saytına ziyarət etmək istəklərini daha da artırır.

 4.  Maraqlı məzmun yaradın

 Məkan və ya onu qurulma tarixi haqqında bir hekayə yaradın. İnsanlar dostlarına həyəcanla izah edə biləcəkləri        bir yerə getmək istəyirlər. Buna görə məkanın düzgün görüntüyə sahib olması və doğru  hekayəni danışması çox vacibdir. Əsasən mistik hekayələr və onların xüsusi tərzdə şərh edilməsi müştərilərin maraqına səbəb olacaq və yeni müştərilərin cəlb olunması ilə nəticələnəcək.

Markzone